Optymalizacja

Na serwerze do 2 miesięcy są takie kurewskie lagi, że nie można grać.
Serwer tnie już przy 25 graczach, to absurd. Kiedyś tak nie było.
Moja propozycja:
- usunięcie skinów modeli POSTACI (skiny ludzików),
- zmiana slotów na 32,
- zmiana tickrate ze 100, na tickrate 66.


Ostatni myślnik jest główną przyczyną lagów na serwerze. Oczko
W source'ie żaden serwer nie wytrzyma tylu slotów przy takim tickrate, 36 slotów na FFA powoduje, że silnik sam z siebie dostaje pierdolca i zaczyna się ciąć.
Najlepsze ustawienia pod takie duże serwery - tickrate 66, rate 50000.


Możecie spróbować, przez JEDEN dzień wyłączyć te skiny i zmienić tickrate - to zajmuje tylko 5 minut! Zobaczycie efekty.
 
Jestem za Duży uśmiech

[Obrazek: 2iw7t6p.jpg]
 
Jestem za usunieciem zbednych modeli. :)
 
Grudzisławie, dobrze prawisz.

Cytat:
''W życiu piękne są tylko chwile''
 
Jestem za !
 
Jestem za , 4fun tez tnie przy większej ilości graczy :/

https://youtu.be/7saBZTkQhf4
 
Nie mam dostępu do ustawień serwera, więc nigdy nie zawracałem sobie głowy jego ustawieniami. Wierzyłem, że został skonfigurowany ze sztuką.

Problem, na który zwrócił uwagę Gruda jest poważny.

W serwisie developerskim czytamy:
"The following servers tickrate cannot be altered as changing this causes server timing issues.
Tickrate 66
Counter Strike: Source […]".

Dla zainteresowanych – link do pełnego artykułu:
https://developer.valvesoftware.com/wiki...Networking

Gruda, dzięki, że zwróciłeś na to uwagę.


 
Grudson jak Ty mi zaimponowałeś w tej chwili! XD
 
(06-Lut-2018, 16:38)fizek napisał(a): Nie mam dostępu do ustawień serwera, więc nigdy nie zawracałem sobie głowy jego ustawieniami. Wierzyłem, że został skonfigurowany ze sztuką.

Problem, na który zwrócił uwagę Gruda jest poważny.

W serwisie developerskim czytamy:
"The following servers tickrate cannot be altered as changing this causes server timing issues.
Tickrate 66
Counter Strike: Source […]".

Dla zainteresowanych – link do pełnego artykułu:
https://developer.valvesoftware.com/wiki...Networking

Gruda, dzięki, że zwróciłeś na to uwagę.

Ehe, bardzo poważny. Chyba się zejsram.
Dla zainteresowanych - Cs;s normalnie chodzi na 66 tickrate, ale da się to zwiększyć poprzez wgranie odpowiednich pluginów zrobionych przez community. Jedyny minus takich pluginów jest taki, że serwer potrzebuje więcej mocy, co widać na przykładzie ffa. Za mało mocy - lagi. Chociaż tam się pierdoli coś więcej, nie chodzi tutaj tylko o tickrate lub jakieś skiny.

Podobnie jest z left4dead2 - Normalnie left chodzi na 30tickrate, ale świetne community stworzyło pluginy, które umożliwiają grę na 128ticku i nie ma przy tym żadnych skutków ubocznych (oczywiście oprócz większego zapotrzebowania mocy). Wiem, co mówię, bo sam gram od czasu do czasu mixy na 128, grałem również na szajsowych serwerach valve z 30 tickiem. Ba, całe (martwe) competitive l4d2 jest grane na 100-128tick.

Dziwie się, że ktoś się trudził, aby ffa chodziło na 100 ticku. Chociaż działało to super, jakieś półtra miesiąca temu i "nagle" coś zaczęło zjadać zasoby z dupy. Na moje, to najlepiej by było wyjebać wszystko i wgrać na nowo, ale potrzeba do tego trochę wiedzy, czasu, czasu i jeszcze raz czasu.

P.S. Nawet te zasrane forum zaczyna lagować, gdy pisze się dłuższą wiadomość.
 
tylko i wyłącznie tick 66 i rate 25000. Nie pytajcie bo nie wytłumacze ale tak jest, zaufajcie mi XD
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości