Masz konto? Rejestracja


Wątek zamknięty 
Muzyka

мιиι¢σи

#1

Proponowałbym zmienić już muzykę na inną Uśmiech
Pozdrawiam Uśmiech
"Kto kocha naprawdę, kocha w milczeniu, uczynkiem, a nie słowami..."

HalucYn

#2

Najlepiej to napisz o jaka muzyke chodzi, czy o tą z początku gdy sie wchodzi na serwer czy tą pod koniec rundy. a moze tą i tą. Możesz też podać swoje propozycje.
                                    
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro

[Obrazek: i_am_legend_24881.jpg]

Zenek z Akcentu

#3

Mysle, ze chodzi mu muzyke, gdy runda sie konczy. Mysle, ze to dobry pomysl i muzyka powinna byc zmieniana tak jak reset rankingu co miesiac. Ja proponuje np:

https://www.youtube.com/watch?v=qOYuvB_pxIM
https://www.youtube.com/watch?v=n2hJA78YuWw
https://www.youtube.com/watch?v=HhcxAgu9fPU
https://www.youtube.com/watch?v=zAqT35xgODU
https://www.youtube.com/watch?v=YIPQ6pPBX7w
https://www.youtube.com/watch?v=23jJ96HhTLs
pozdrawiam Duży uśmiech

HalucYn

#4

Zenek pamiętaj, że jemu raczej chodzi o serwer COD Uśmiech
                                    
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro

[Obrazek: i_am_legend_24881.jpg]

мιиι¢σи

#5

(11-Sie-2017, 18:12)HalucYn napisał(a): Zenek pamiętaj, że jemu raczej chodzi o serwer COD Uśmiech

Dokładnie COD Uśmiech
Po zakończeniu rundy jak i przy wejściu na server.
Jak znajdę chwilę czasu Chętnie podam swoje propozycje.
"Kto kocha naprawdę, kocha w milczeniu, uczynkiem, a nie słowami..."

Zenek z Akcentu

#6

no moze mu chodzi o COD, ale ja wnioskuje o zmiany rowniez na ffa, taka jest moja skromna propozycja Uśmiech

Marsiu

#7

Ja tam znowu dam swoje propki ;D
Gadki ze mną o miłości to zbędne przekminy
Bo ja nie chce mieć dziewczyny ja chce mieć dziewczyny

Linux

#8

Mysle ze dobrym pomyslem bylo by stworzenie pluginu ktory samoczynnie bedzie zmieniac zestaw piosenek co miesiac na nowy. Dzieki temu raz przypisana muzyka samoczynnie bedzie zmieniana raz w miesiacu. Gdy znajde chwile zajme sie tym ale piosenki musicie znalezc wy Język

Rajder 2jz GTE

#9

Zawsze mozecie skladac propozycje
Chociażbym chodził ciemną doliną, zła sie nie ulęknę.

Zenek z Akcentu

#10

świetna propozycja LINUX Oczko
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu